E-SPORT

JAKO INNOWACJA PEDAGOGICZNA

Inspiracją do opracowania innowacji „Klasa e-sportowa” były spostrzeżenia nauczycieli szkoły na temat popularności gier komputerowych wśród młodzieży. Uważamy, że przygotowane przez nas treści nauczania będą dla uczniów atrakcyjne. Chcemy im pokazać jak mogą spróbować zostać zawodowymi graczami w gry komputerowe i nie popaść w uzależnienie. Na świecie gry komputerowe traktowane są jak każdy inny sport. Ponieważ kariera gracza jest krótka, a nie każdy z nich będzie mógł zostać „Lewandowskim” gier komputerowych, chcemy im również pokazać jak w inny sposób wykorzystać zdobyte umiejętności i wiedzę.

Cele innowacji:

  •   poprawa komunikacji międzyludzkiej,
  •   wykształcenie wewnętrznej motywacji,
  •   umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
  •   umiejętność nauki na własnych błędach,
  •   umiejętność logicznego myślenia i analizy,
  •   umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  •   wyszkolenie indywidualne ruchowe i taktyczne,
  •   świadome auto-zapobieganie uzależnieniu.

Jako pierwsza tego typu organizacja w kraju współtworzymy oraz prowadzimy klasy e-sportowe w ponad 50 placówkach oświatowych. Jesteś dyrektorem, a może nauczycielem i chciałbyś by i w Twojej szkole powstałą taka klasa? Odezwij się do nas poprzez formularz kontaktowy lub telefon. Czekamy na zgłoszenia!